Wikipedia

Результати пошуку

Атестація педагогічних працівників

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

    Сертифікація - це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей вчителів. Мета сертифікації - виявити і заохотити вчителів з високим рвне майстерності, які володіють методиками компетентнісного навчання і новими освітніми технологіями та сприяють їхньому поширенню.
    Сертифікація передбачає три етапи:
1. Оцінювання фахових знань та умінь учасників сертифікації шляхом їхнього незалежного тестування;
2. Самооцінювання учасником сертифікації власної педагогічної майстерності;
3. Експертне оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації шляхом вивчення практичного досвіду їхньої роботи.
    До кожного наступного етапу потрапляють учасники сертифікації, які успішно проходять попередній.
    Успішне проходження сертифікації може зараховуватись як проходження чергової (позачергової) атестації. Сертифікат дійсний три роки.

СЕРТИФІКАЦІЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ 2021

    На сайті МОН оприлюднено Наказ "Про деякі питання проведення сертифікації педагогічних працівників у 2021 році від 04.12.2020 № 1522. Відповідно до наказу добровільна реєстрація вчителів розпочнеться 18 січня 2021 року та триватиме до 31 січня. Реєстрацію вчителів початкових класів, які матимуть бажання пройти сертифікацію 2021, здійснюватиме Український центр оцінювання якості освіти.




ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
    Кожен педпрацівник зобов’язаний щороку підвищувати свою кваліфікацію.  Основним документом, яким регламентується підвищення кваліфікації педпрацівників є Порядок підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників.  Педпрацівники зобов'язані щорічно підвищувати власну педагогічну майтерність, а загальний сукупний обсяг годин, виділених на підвищення кваліфікації, впродовж 5 років не може бути менше 150 годин. Єдина вимога полягає лише у необхідності підтвердити щорічне  (тобто у 2017, 2018, 2019 роках) підвищення кваліфікації (незалежно від обсягу, форми чи виду підвищення кваліфікації). Із них не менше 10% загальної кількості годин обов'язково повиння бути спрямовані на вдосконалення знань, вмінь і практични навичок у роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Підвищувуати кваліфікацію можна за різними формами, видами. Педпрацівники самостійно обирають конкретні форми, види,  напрями та суб'єктів надання освітніх послуг з підвищення кваліфікації.
    У листі МОН  «Щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти» від 04.03.2020 № 1/9-141 зазначено, що педпрацівники мають можливість поєднувати не лише форми підвищення кваліфікації, а й підвищувати кваліфікацію у різних суб'єктів.